Geoblog.pl    tripcheap    Podróże    Sztokholm - Paryż - Barcelona - Piza - Frankfurt    Gdańsk

Gdańsk

Polska, Gdańsk Główny

3 dni w podróży. 6 lotów. 7 odwiedzonych miast i lotnisk. Koszt biletów to... 151 PLN. Całość tripu zamknęła się w kwocie 300 PLN. Czas na planowanie kolejnego...

alangrom
alangrom - 2011-03-20 21:51
Ha ha , w zasadzie poza zwiedzeniem syfiastych low - costowych lotnisk i syfiastych linii lotniczych to niewiele zwiedziłeś. Ale za taką kasę czego się spodziewać. Ja to za leniwy i za wygodny jestem na takie akcje. Pozdro.

MarekPol
MarekPol - 2011-03-20 22:54
Każdy zwiedza co lubi i w sposób, jaki przynosi mu radość, więc nie krytykujmy bezsensownie

Geoblog
Geoblog - 2011-03-20 23:03
Otóż to, bądźmy tolerancyjni, nie narzucajmy nikomu swoich zwyczajów, są różne style podróżowania :)

tripcheap
tripcheap - 2011-03-21 08:23
Widzisz alangrom, ja już mam za sobą m.in.5* Radison i 4* Tivoli.
Muszę Ci jednak powiedzieć, że ten rodzaj podróżowania zdecydowanie bardziej do mnie przemawia i bardziej mi się podoba.
A najfajniejsza jest świadomość, że zwiedza się Europę w cenie biletu kolejowego na trasę po Polsce...